Všeobecné obchodní podmínky portálu supermise.cz
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi společností Markéta Klindera Zimčíková (dále jen „Prodávající“) a zákazníky portálu supermise.cz (dále jen „Kupující“) při prodeji online workshopů a digitálních produktů.
1. Údaje o společnosti
Společnost / Jméno a příjmení: Markéta Klindera Zimčíková
IČ: 17680077
Sídlo / Místo podnikání: Ruská 1495, 250 88, Čelákovice, Česká republika
2. Obecné podmínky 2.1 Tyto Podmínky jsou platné pro nákup digitálních produktů a online workshopů nabízených na portálu supermise.cz.
2.2 Kupující odesláním objednávky potvrzuje souhlas s těmito Podmínkami.
3. Objednávka a uzavření smlouvy 3.1 Kupující provádí objednávku prostřednictvím webového portálu supermise.cz.
3.2 Smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím.
3.3 Prodávající informuje Kupujícího o uzavření smlouvy prostřednictvím e-mailu.
4. Způsob platby a dodání 4.1 Kupující může provést platbu následujícími způsoby:
Platební kartou online
Bankovním převodem
4.2 Digitální produkty a přístupy k online workshopům jsou Kupujícímu zpřístupněny bezprostředně po obdržení platby, případně v den konání online workshopu.
4.3 Prodávající nenese odpovědnost za prodlení způsobené třetími stranami (např. zprostředkovatelé plateb).
5. Právo na odstoupení od smlouvy 5.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od uzavření smlouvy bez udání důvodu.
5.2 Pro uplatnění práva na odstoupení Kupující kontaktuje Prodávajícího na e-mailu tvoje@supermise.cz a uvede své jméno, číslo objednávky a údaje o platbě.
5.3 V případě odstoupení od smlouvy vrátí Prodávající Kupujícímu uhrazenou částku do 14 dní od obdržení oznámení o odstoupení.
5.4 Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy na poskytování digitálního obsahu, pokud byl tento obsah plněn okamžitě po uzavření smlouvy a s vědomím Kupujícího.
6. Cena a náklady na dodání 6.1 Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud je aplikovatelné.
6.2 Náklady na dodání nejsou uplatňovány, neboť se jedná o digitální produkty.
7. Reklamace 7.1 Kupující má právo reklamovat produkt, pokud neodpovídá popisu nebo je nefunkční.
7.2 Reklamace se uplatňuje kontaktováním Prodávajícího na tvoje@supermise.cz.
7.3 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
8. Ochrana osobních údajů (GDPR) 8.1 Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujících v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
8.2 Osobní údaje Kupujících (zejména e-mail) jsou uchovávány u třetích stran, konkrétně společností scoreapp.com a activecampaign.com, za účelem správy objednávek a marketingových aktivit.
8.3 Kupující má právo požádat o vymazání svých údajů nebo o přístup k informacím o zpracování jeho osobních údajů kontaktováním Prodávajícího na tvoje@supermise.cz.